Voorwoord - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van René en Erna Schuurman - WaarBenJij.nu Voorwoord - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van René en Erna Schuurman - WaarBenJij.nu

Voorwoord

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René en Erna

15 Augustus 2008 | Nederland, Hoogeveen

Dag lezers,

Na een stressvol jaar is het eindelijk weer zo ver. We mogen weer met onze favoriete hobby bezig zijn, namelijk reporter spelen en lekker ontspannen. Geen DOA, geen Centric maar met een pet van Bulthuis Assurantiën op vakantie.

Dit jaar wordt een compleet andere reis. We gaan naar Thailand, Maleisië en Singapore. De Samsonite koffers laten we thuis en de rugzak gaat mee. Vorig jaar riep ik dat ik geen banenboom meer wou zien in de vakantie, maar wij kunnen Zuidoost Azië nog niet loslaten.
Dit wordt onze huwelijksreis, dus even geen familiebezoekjes maar echt 4 weken voor onszelf. Het scheelt in ieder geval 20 kg aan cadeautjes.

Morgen vertrekken we naar Van der Valk aan de A4 bij Hoofddorp om zondag richting Bangkok te gaan vliegen. Wat we dan allemaal weer gaan beleven? Volg tot 13 september de Schuurmannetjes op huwelijksreis.

Erna & René

• 15 Augustus 2008 - 20:43

Janny Meijer:

Erna en René.

Heel veel plezier op jullie huwelijksreis!

Groetjes Janny.

• 15 Augustus 2008 - 20:57

Pa En Ma:

Lieve René en Erna,

We wensen jullie een goede vlucht en een heel fijne huwelijksreis.
    Veel plezier de komende weken.
    We zien uit naar jullie belevenissen.
    Liefs en groetjes,
    Pa en Ma.

• 15 Augustus 2008 - 21:38

Rika Tuhehay :

veel plezier op jullie huwelijksreis!geniet van elkaar

• 15 Augustus 2008 - 21:57

Erwin:

Dag Schuurmannetje en Schuurvrouwtje,

Sinds gisteren weer terug in NL, hele mooie reis gehad in Koud Patagonie. Jullie zullen het in elk geval warmer hebben daar en ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten. Ik zal met groot plezier jullie avonturen volgen. Groeten vanuit Emmen,

Erwin

P.s. Emmen-Helmaond Sport 1-1

• 16 Augustus 2008 - 05:18

Max:

Erna & Rene ,
    selamat menikmati bulan madu di Thailand.
    Kalau di singapore harus mampir di Newton seafood tanya saja sama sopir taksi mereka tau tempatnya....nee Rene dit is een echte vis achter de aquarium ...er zijn twee soorten aquarium in azie maar dit is om te eten en niet om mee te spelen ahahhaha.
    Wens jullie heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes kusjes Max Wilma Maël & Nésya

• 16 Augustus 2008 - 07:04

Christa Haverkamp:

hey .....luitjens..

wij wensen jullie natuurlijk een geweldige tijd toe .....veel plezier....en maak er een mooie onvergetelijke huwelijks reis van.

veel liefs van mij
    xxx
    christa

• 16 Augustus 2008 - 07:13

Gita:

Wat leuk dat we jullie kunnen 'volgen'.

Heel veel plezier!!!

• 16 Augustus 2008 - 08:22

Costa:

Lieve lieve Erna en René,

Nou René je kan het weer zo lekker verwoorden over jullie vakantie heerlijk gewoon om te lezen. Maar ik heb jullie allebei voicemail ingesproken ik zou jullie nog bellen wat erg ben ik hé??? Maar lieve schatjes in ieder geval heeeeel veeeel plezier op jullie huwelijksreis en geniet ervan maar dat gaat jullie wel lukken dat is 1 ding wat zeker is. Dikke kus van mij Love ya

• 16 Augustus 2008 - 16:57

Fam Munster J:

fijne vacantie en pas goed op je vidieoen foto toestel wou wat mee geven maar laat maar doei

• 17 Augustus 2008 - 07:39

Gerda:

Ik wens jullie een heel mooie huwelijksreis toe, en zal zeker kijken op jullie site de komende tijd!!
    Groetjes Gerda

• 18 Augustus 2008 - 13:27

Sikat_rock!!!:

Sawadeee...Kop kun Ka & Kop kun kop...Sudah sampei?Enak se!!!!Veel plezier en genietze...Follow you guys....From *****Resort Roerdompln..Amatoooooooo!!

• 18 Augustus 2008 - 14:03

Ruth:

Goeie reis!!

Ben benieuwd!

• 18 Augustus 2008 - 19:59

Ollop:

Hee tante Munster en oom Schuurman,

geniet ervan en ik blijf jullie volgen. in ieder geval een hele fijne huwelijksreis xxx

• 20 Augustus 2008 - 08:53

Jeann:

In Maleisie de Taman Negara als het even kan niet overslaan. De Canopy Walk is een ervaring die ik niet snel zal vergeten...geniet ze en loop in Singapore het Raffles hotel even binnen..dagdag, Jeannette.

• 23 Augustus 2008 - 11:58

Ome" Gert En De Rest:

leuk idee om jullie vakantie te kunnen volgen. Heel veel reisplezier gewenst!