Herhaling? - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van René en Erna Schuurman - WaarBenJij.nu Herhaling? - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van René en Erna Schuurman - WaarBenJij.nu

Herhaling?

Door: René en Erna

Blijf op de hoogte en volg René en Erna

15 Augustus 2009 | Nederland, Hoogeveen

Goedemiddag beste lezers,

Na bijna een jaar van afwezigheid zijn we weer in de lucht. We zullen jullie weer gaan vervelen met onze reisverhalen. Ook dit jaar reizen we (na lang wikken en wegen tussen India en Thailand/Maleisië) weer naar Zuidoost Azië. De moesson heeft de doorslag gegeven om niet naar India te gaan.

Wordt dit dan een herhaling? Nee, niet echt. Bangkok en Kuala Lumpur zijn de enige plaatsen waar we vorig jaar ook zijn geweest die we weer gaan aandoen. De plaatsen waar we vorig jaar geen tijd voor hadden komen nu aan de beurt. Zuidoost Azië blijft ons trekken.

Nu nog even de laatste klusjes doen voordat we straks naar Amsterdam gaam om daar bij van der Valk te overnachten. Morgen vertrekken we richting Bangkok en zullen ons van daaruit weer melden. Bangkok, here we come!

Jullie reporters René en Erna

Erwin:

ENJOY!!!!!!!!!

Groeten uit Argentinie.

Erwin

P.s. Ik heb zoveel winterkleren gekocht dat de hele oosttribune het warm zal hebben dit jaar, hahaha....

• 15 Augustus 2009 - 17:33

Pa En Ma:

Lieve Erna en René,

We wensen jullie een goede vlucht en een fijne vakantie toe.
    We zien uit naar jullie verhalen.
    Veel plezier.
    Liefs en groetjes Pa en Ma.

p.s. wij hebben vandaag genoten van de Punt van Reide bij Termunten.

• 15 Augustus 2009 - 18:26

Hilda:

hou jullie in de gaten veel plezier

• 16 Augustus 2009 - 09:03

Nancy:

Mmmmm heerlijk. Zit hier weer jaloers (hahah) jullie 1e verslag te lezen. Nou lieve schuurmannetjes enjoy your trip. Ben enorm benieuwd naar de nieuwe stories. Keep in touch. XXX

• 17 Augustus 2009 - 07:36

Ollop:

Je vertelde op de verjaardag van Jannet nog dat jullie op vakantie gaan. En zo krijg ik een mail Schuurmannetjes gaan weer naar Zuidoost Azië. Nou ja heee. Maar in ieder geval heel veel plezier die tanah air baru.

Hormat dan cjum manis

Geniet er maar van.

Groetjes

• 17 Augustus 2009 - 09:04

Bens & Paulus:

Here is your Captain speaking. Hope you've had a nice flight and we are looking forward to your holiday reports.

Your Captain and cabincrew

• 17 Augustus 2009 - 10:27

Rick&Boya:

Hey vakantie gangers,
    Veel vakantie plezier daar in het verre oosten!!

wij zij weer benieuwd naar jullie spannende vakantie verhalen!!

Grtz,Rick

• 17 Augustus 2009 - 14:49

Elias&Costa:

Lieve vrienden,

Heel veel plezier (maar dat gaat julie absoluut lukken) en we volgen julie reisavontuur weer in het verre Azie ik Costa ben stinkend jaloers op jullie LOVE YA EN TAKE CARE
    Dikke kusjes van ons